Παρασκευή 6 Οκτωβρίου 2017

Β.Τσιάρτας: «Ζευγάρι είναι μόνο ένας άνδρας με μια γυναίκα όλα τα άλλα είναι... »

Επανέρχεται ο πρώην ποδοσφαιριστής Βασίλης Τσιάρτας, μετά τις αναρτήσεις του για την αλλαγή φύλου στις οποίες ευχήθηκε σε αυτούς που θα ψηφίσουν το επίμαχο ν/σ, τα παιδιά τους να είναι τα πρώτα που θα το εφαρμόσουν. Με νέο ποστ στο λογαριασμό του στο facebook απαντάει σε όσους τον επικρίνουν λέγοντας ότι «ζευγάρι είναι μόνο ένας άντρας με μια γυναίκα, οτιδήποτε άλλο δεν είναι φυσιολογικό»

«Σχετικά με κάποιους που μου στέλνουν μηνύματα στο inbox μου χωρίς να είναι φίλοι μου κ μου λένε τι πρόβλημα έχω με τους gay κ τα ομόφυλα ζευγάρια έχω να τους πω το εξής:

Ο καθένας μπορεί να έχει τις προτιμήσεις του είτε άντρας είτε γυναίκα κ το σέβομαι απόλυτα. Για μένα όμως ζευγάρι είναι μόνο ένας άντρας κ μια γυναίκα , οι υπόλοιποι είναι ΑΠΛΑ ΜΑΖΙ.

Όσους γάμους όσες παρελάσεις κ οτιδήποτε άλλο κάνουν δε πρόκειται να το δεχθώ ως φυσιολογικό. Με ξεπερνάει βέβαια το ότι θέλουν να έχουν κ παιδιά όπως επίσης κ το να βγαίνουν δημόσια να το επιδεικνύουν. Στο σπίτι του ο καθένας μπορεί να κάνει ο,τι θέλει.

Κι αυτά τα ότι όποιος δε συμφωνεί είναι ρατσιστής κ διάφορες τέτοιες αηδίες να πάνε να τα πούνε αλλού. Υπάρχει πέρα απ´την αισθητική του κάθε ανθρώπου κ η αξιοπρέπεια. Ο Θεός έπλασε τον Αδάμ κ την Εύα. Τα υπόλοιπα κατασκευάστηκαν για κατανάλωση», έγραψε σχεδόν μια μέρα μετά.

Όλα ξεκίνησαν όταν έγινε γνωστό πως εγκρίθηκε από την Επιτροπή της Βουλής η αλλαγή φύλου από τα 15 έτη και ο πρώην ποδοσφαιριστής ανέβασε το εξής: «Εύχομαι οι πρώτες αλλαγές φύλου να γίνουν στα παιδιά αυτών που ψήφισαν αυτό το αίσχος. Να δω με τι καμάρι θα κυκλοφορήσουν. Υ.Γ. Νομιμοποιείστε κ τους παιδόφιλους να ολοκληρώσετε τα εγκλήματα».

Πολλοί ήταν αυτοί που τον επαίνεσαν αλλά άλλοι τον επέκριναν

Απαντώντας πάντως σε έναν σχολιαστή του που τον έβριζε, ήταν σαφής πως η άποψή του δεν αλλάζει: «Όσο κ να με βρίζετε όσα κ να λέτε ένα είναι σίγουρο. Δεν πρόκειται ούτε να με φιμώσετε ούτε να μου αλλάξετε γνώμη. Αυτή είναι η άποψη μου κ ΤΕΛΟΣ.Οι αντιδράσεις σας δείχνουν κ τις ενοχές σας».Όσο για αυτά που είπε για τους παιδόφιλους διευκρίνισε: «Βιαστήκατε κάποιοι να παρερμηνεύσετε την αναφορά που έκανα για τους παιδόφιλους με αφορμή την αλλαγή φύλου απ´τα 15. Φυσικά κ δεν γίνεται σύγκριση απλά με την φόρα που έχουν πάρει κ νομιμοποιούν τα διάφορα αφύσικα μένει να δούμε κ αυτό με τους παιδόφιλους»! 



πηγή: www.pronews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου